S2, E4: In the Tour de France, Tadej Pogačar is on Jonas Vingegaard's tail. The outcome of this intense duel is decided in the high mountains. Team Jumbo-Visma head to the Vuelta a España at full force and the seemingly impossible trilogy is within reach.