S1, A6: Kabir bereikt Darbhanga en confronteert Nafeesa over de ware identiteit van Zarar. Geschokt door deze onthulling valt Nafeesa flauw. Kabir brengt haar naar het ziekenhuis. Nu ze de waarheid over Zarar beseft, meldt Nafeesa zich bij de politie en ze onthult dat Zarar in Bangladesh was. Met Tara Shetty gaat Kabir naar Delhi om toestemming te vragen voor een grensoperatie om Zarar terug te halen.