Wilde Rotsen De Waterwegen
S1, A3: De meren, rivieren en moerassen die door de Rockies stromen, ondersteunen een grote diversiteit aan leven. Van de onherbergzame bergtoppen tot de krioelende oceaandelta's, ontdek hoe water de sleutel is tot de bloei van al het leven in de bergen.