De wildernis
S1, A6: De familieleden proberen met de nieuwe situatie in het reine te komen. Josh zoekt antwoorden bij een rabbijn genaamd Raquel (Kathryn Hahn) en Ali zoekt antwoorden in een cursus Genderstudies met Syd. Sarah moet vragen beantwoorden van haar eigen kinderen, die Maura voor het eerst ontmoeten.