Run the World De wittebroodsweken zijn voorbij
S2, A2: Een eigen bedrijf beginnen en de aanwezigheid van Naomi zorgen voor veel stress bij Renee en Sondi. Ze schakelen de hulp in van Hope om Whitney uit haar neerwaartse spiraal te halen, zodat ze haar leven zonder Ola weer oppakt.