De Zus
S2, A16: Buiten Regina om maakt Samantha kennis met haar tante Amy. Maar als een erfstuk wordt gestolen, ontdekt ze wie haar echte familie is. Als Andrea een wedstrijd bijwoont, krijgt zij er de schuld van dat Tony Dane slecht presteert.