S1, A16: Rosewood onderzoekt de verdachte dood van een man met medische problemen die vergelijkbaar zijn met de zijne, wat hem dwingt om de tint van zijn Rosie-kleurige lenzen enigszins aan te passen en zijn eigen sterfelijkheid onder ogen te zien. Wat ook bijdraagt aan zijn stress, is dat hij vast komt te zitten tussen Donna en zijn vriendin/cardioloog dr. Erica Kincaid, en hun tegengestelde meningen over wat het beste is voor Rosewood, zowel medisch als persoonlijk. Intussen roept Hornstock de hulp van Villa in terwijl hij probeert opnieuw in contact te komen met een van de getuigen die met de zaak te maken hebben: zijn vervreemde tienerdochter Sophie.