Supernatural Dead Men Don't Wear Plaid
S5, A15: De doden staan op uit hun graven en beleven een vrolijke reünie met hun families in Bobby's geboorteplaats. Wanneer vervolgens ook Bobby's echtgenote verschijnt, weigert hij haar te laten gaan.