Deadly Secret
S1, A2: De 30-jarige Katrina Smith, een liefhebbende echtgenote en stiefmoeder, wordt vermist. Tijdens de zoektocht ontdekken ze dat haar ooit zo perfecte leven uit elkaar was gevallen.