Death Benefit
S3, A20: Reese speelt een agent van de geheime dienst om dichter bij de nieuwste POI te komen: een lid van het Amerikaanse congres, die wel eens de sleutel zou kunnen hebben om Decima's plannen om een tweede machine online te brengen te stoppen.