Longmire Death Came In Like Thunder
S2, A3: Walt en het team doen onderzoek in de Baskische gemeenschap van Absaroka nadat een herder en zijn hond dood zijn aangetroffen. Branch begeeft zich op glad ijs door zijn banden met Jacob Nighthorse (terugkerende gastrol van A. MARTINEZ). Cady wendt zich tot rechercheur Fales (terugkerende gastrol van CHARLES DUTTON) voor antwoorden over de dood van haar moeder.