My Life As Lasse Hallström Deel 1
S1, A1: Lasse Hallström is een van de Zweedse topregisseurs met films als Gilbert Grape, Cider House Rules en My Life as a Dog. Volg zijn reis van opgroeien in Stockholm naar een compleet ander leven in de VS. Deel 1.