S1, A1: Het Wagatha Christie-proces, het grootste celebrity-verhaal van het decennium, hield de aandacht van het land gevangen. We krijgen exclusieve toegang tot de vrouw om wie alles draait. Coleen Rooney vertelt over haar leven als zestienjarige in Liverpool, waar haar relatie met de opkomende voetbalsensatie Wayne Rooney een mediagekte laat ontstaan. Meer dan twintig jaar lang vecht ze om haar privéleven af te schermen voor de roddelpers. In 2017 stort haar wereld echter in als er intieme details van haar privéaccount op Instagram naar de pers worden gelekt. Coleen voelt zich verraden en zet als een ware detective een ingenieuze val op om de dader te achterhalen. Ze onthult haar meesterlijke zet, ontmaskert de verraderlijke dader en vertelt over haar vastberaden strijd om de waarheid te achterhalen.