Coleen Rooney: The Real Wagatha Story Deel 2
S1, A2: Lemand lekt Coleens privéstories naar de pers. Ze verdenkt Rebekah Vardy ervan, de echtgenote van Jamie Vardy, een teamgenoot van haar man bij het Engelse elftal. Coleen krijgt heel veel heimwee naar haar familie als ze voor Waynes werk naar Amerika gaan. Ze voelt zich erg alleen en zoekt troost op social media. Maar op een dag verandert een belangrijke ontdekking de loop der gebeurtenissen. Coleen merkt dat ze kan instellen dat maar één iemand haar berichten kan zien: Rebekah Vardy. Op een gedurfde en berekenende wijze plaatst Coleen nepberichten die alleen voor de ogen van Rebekah zijn bestemd. Als deze nepberichten hun weg naar The Sun vinden, nemen de chaos en de spanningen toe, waarna er een schokkende climax volgt met dramatische gevolgen.