S1, A1: In het centrum van de drukke Indiase hoofdstad Delhi barst de chaos los wanneer een reeks dodelijke explosies de stad opschudden. De inwoners zijn in de greep van paniek en angst wanneer de explosies voortduren en een spoor van verwoesting achterlaten. De vrede in de stad wordt ruw verstoord en het is aan de dappere mannen en vrouwen van de politie van Delhi om de daders te vangen.