S2, A10: Dee maakt zich zorgen als ze talloze e-mails op haar myspace.com-pagina ontvangt van een vreemde die beweert de vader van haar en Dennis te zijn, en ze regelt een familiediner met Frank en Barbara om achter de waarheid te komen.