Departures
S1, A6: Rachel vertelt Shane flink de waarheid en neemt Belinda in vertrouwen, die zelf slecht nieuws moet verwerken. Als de Mossbachers een angstaanjagende ervaring achter zich laten, onthult Quinn grootse plannen voor zijn leven.