Dertien dagen lang geloofde ik hem
S1, A5: Momoko Shinohara (Hiromi Nagasaku) is een tv-reporter die altijd werkt. Ze is single en heeft het gevoel dat ze heeft gefaald in de liefde. Op een dag ontmoet ze Yoji Suzuki (Yusuke Santamaria). Het klikt en ze brengen steeds meer tijd met elkaar door. Ze zijn samen in Momoko's huis en gaan kamperen in de bergen. Yoji wordt al snel Momoko's houvast, maar hij heeft een groot geheim voor Momoko.