Desire of the Soul
S1, A6: Monika, Olivers schijnbaar zorgeloze en charmante vrouw, heeft onlangs een duur cadeau van Otto gekregen, dat iedereen het hoofd op hol brengt. De tijd dringt en de inzet wordt steeds hoger.