Rwina Deze zaak… is gesloten
S1, A6: Als blijkt dat de rechter een persoonlijke vete heeft tegen de jongens, escaleert het in de rechtbank tot een oorlog. Is Sinan held genoeg om zijn vrienden en Hannah te kunnen redden?