S8, A11: Brian krijgt een baantje als schrijver voor een tienertijdschrift over het gemiddelde Amerikaanse meisje, maar wanneer hij Meg voor onderzoek volgt, ontdekt hij dat haar wanhopige pogingen om te daten haar naar een man in de gevangenis hebben geleid. Wanneer Brian Megs geheim aan de familie wil onthullen, komt hij erachter dat haar vriendje Luke (gaststem Chace Crawford) uit de gevangenis is ontsnapt en zich in het huis van de Griffins verstopt.