Fargo Did You Do This? No, You Did It!
S2, A7: Lou en Hank doen onderzoek in Fargo, de Ontbijtkoning bezoekt Betsy en Molly, Floyd wordt weggeroepen en Bear vertrouwt een familielid niet.