S2, A22: De bemanning vindt een dokter die Moya's brandwonden kan genezen en Crichton's neurale chip kan verwijderen. De zaken worden echter gecompliceerd wanneer Crichton te horen krijgt dat hij extra hersenweefsel nodig heeft van een donor in stasis die zal sterven wanneer het weefsel wordt verwijderd. Ook Scorpius begint het brein van Crichton over te nemen.