Farscape ...Different Destinations
S3, A5: Stark stuurt zichzelf, Crichton, Aeryn en Jool per ongeluk terug in de tijd, waar ze de tijdlijn veranderen en gedwongen worden verder in te grijpen om deze te herstellen.