Cat’s Eye Difficult Love
S1, A3: Het volgende doelwit van Cat's Eye is House by the Lake, tentoongesteld in het Ohashi Art Museum, waar de vader van Kono, Ai’s klasgenoot en geheime liefde, hoofd beveiliging is. Omdat de roof de baan van Kono’s vader in gevaar kan brengen, verzet Ai zich tegen het plan. Hitomi en Rui sturen echter een rooftoekenning.