S1, A3: Onderzoekers die proberen vast te stellen wie een jonge moeder in Ohio heeft doodgeschoten, worden getipt door een verrassend stukje digitaal bewijs. Van daaruit ontrafelen ze een verdraaid verhaal van stalken en social media catfishing.