S1, A5: Dana bezoekt het ziekenhuis nadat ze gezien heeft hoe een Kentrosaurus verwond is door een Albertosaurus. Wanneer Dana wil leren hoe dino's voor hun kinderen zorgden, wordt ze opgenomen in een Maiasauragezin.