How I Met Your Father Dirrty Thirty
S1, A4: Sophie ontdekt dat het organiseren van haar 30e verjaardagsfeestje bijna net zo stressvol is als 30 worden. Jesse en Ellen worstelen met hun relatie als broers en zussen. Val en Charlie maken het gezellig. Sid pronkt met een nieuw juweeltje.