Dirty
S3, A10: Als Donnie in een compromitterende situatie terechtkomt, vraagt hij Pierce om hulp. Het bewijs tegen Donnie stapelt zich op, maar Pierce en Moretti worstelen met hun eigen angsten en twijfels terwijl ze werken aan het oplossen van de zaak. Tijdens de chaos moet Pierce met zijn vader afrekenen, nadat die iemand heeft aangevallen in de woonzorgfaciliteit.