S1, A4: Zac en Curtis spijbelen om naar een dragrace te gaan, georganiseerd door Ray's broer, Curtis. Kiara nodigt Caitlyn uit voor een lunch wat uitloopt op een groepsevenement. Een video van Harris Bowers' street takeover wordt online belachelijk gemaakt wat leidt tot een spannende straatrace. Zac vraagt Logan of hij hem wil trainen, net zoals Logan dat jaren geleden deed voor z'n broer, Zacs vader.