Extreme Rescues Disaster Strikes
S1, A2: Extreme Rescues vertelt dramatische waargebeurde verhalen uit de hele wereld aan de hand van beelden die door de reddingswerkers zelf zijn vastgelegd. In deze aflevering zit een beginnende speleoloog vast in een ondergelopen gang, moet een helikopterploeg een manier vinden om een gewonde wandelaar uit een ontoegankelijke kloof te redden, en stranden in Australië twee speervissers kilometers uit de kust, omringd door haaien.