DJ Qualls, Boy George, Rob Dyrdek & Charisma Carpenter
S1, A8: DJ Qualls is stunned by a life-changing reading with Tyler; Boy George refuses to accept Tyler's prediction about his love life; Tyler gives Rob Dyrdek an accurate medical reading; a message leaves Charisma Carpenter in tears.