Do Whatcha Wanna
S2, A11: In de finale van het tweede seizoen barst in New Orleans het Jazz Fest los. Voor de meeste bewoners van Treme een langverwacht moment van respijt na een bikkelhard jaar. Voor anderen een moment van bezinning. Of verandering.