Mission Start Ab Do You Know
S1, A4: In this emotionally charged challenge, founders dive into their strengths, weaknesses, and vulnerabilities. Self-awareness and team dynamics are crucial in the entrepreneurial rollercoaster. Investors aim to uncover the founders' core before deciding on who to invest in.