Doc Ocks super-Octopus / Aanval van de groene giegelaars
S1, A3: Wanneer het groeiserum van Doc Ock wordt gespoten in een baby-octopus, moet het Spidey-team voorkomen dat het per ongeluk de stad binnenstormt. De Green Goblin blaast koboldengas door de hele stad.