D.O.C.
S3, A18: Als ze ontdekt dat alle zwangere vrouwen van de ‘Anderen’ op het eiland zijn gestorven voor de bevalling, staat de extreem gesloten Sun Juliet toe om haar te onderzoeken, en maakt ze de identiteit van de vader van het ongeboren kind bekend. Intussen accepteert Desmond hulp uit onverwachte hoek om hem te helpen het leven te redden van een nieuwe, mysterieuze eilandbewoonster.