Lie to Me Doe geen kwaad
S1, A6: Cal en Gillian onderzoeken de zaak van een 11-jarig meisje dat al twee maanden vermist is. Eli en Torres moeten bepalen of de memoires van een beroemde vredesactiviste echt zijn, maar Loker voelt zich aangetrokken tot de sociaal bewuste vrouw en dat zou zijn beoordelingsvermogen weleens kunnen beïnvloeden.