Arrested Development Doen alsof
S3, A10: Hoewel George sr. eindelijk een nieuwe advocaat krijgt, maakt Michael zich zorgen als hij hoort dat er een nieuwe onverwachte getuige is. Buster doet of hij in coma ligt, zodat hij niet hoeft te getuigen.