Dog Tricks, Sex Flicks & Joy's Fix
S2, A7: Victoria probeert Melanie te praten om een ​​sekstape met haar te maken om haar carrière te starten. Ondertussen ontmoet Joy, in afwachting van haar therapie -afspraak, een man genaamd Gordon (John Ducey) met wie ze "op complementaire manieren is verpest", maar het risico loopt hem te verliezen wanneer ze zijn dossiers van het kantoor van hun therapeut steelt. Elka redt een hond uit het asiel.