Chespirito: Not really on purpose Don't Get Your 'Reathers Fuffled!
S1, A3: Nadat hij Dr. Chapatín heeft verlaten, hangt Roberto's carrière aan een zijden draadje, waardoor hij het razend populaire El Chapulin Colorado creëert.