Jubilee Dosti
S1, A3: Jay gaat op zoek naar een baan en wordt herenigd met een oude vriend. Niloufer creëert haar eigen kansen. Nanik Jotwani en Roy gaan op een revolutionair avontuur. Roys distributiegok met Sunghursh mislukt. Binods nieuw gevonden sterrendom wordt bedreigd door een onverwachte wending.