S1, A4: Een pijnlijke stemronde dwingt een vrouw om haar connectie én het eiland definitief te verlaten. De komst van twee nieuwe maagden bedreigt bestaande koppels en wakkert jaloezie en onzekerheid aan. Eén deelnemer doet een groots romantisch gebaar om zijn relatie te redden.