Down by the River
S4, A1: In de eerste aflevering van het vierde seizoen zint Walt (ROBERT TAYLOR) op wraak, maar Henry probeert hem tegen te houden. Cady uit tegenover Walt haar zorgen over Branch, die steeds meer een ongeleid projectiel wordt.