The Murder Castle Down The Cellar
S1, A2: Dr. H.H. Holmes ontwerpt zijn hotel met het doel om er moorden te plegen. De zaken floreren, totdat Holmes wordt gedwongen te kiezen tussen zijn nieuwste maîtresse en zijn vrouw.