Dr. Pimple Popper Dr. Pimple Popper
S1, A1: Dr. Sandra Lee helpt patiënten, waaronder Angelina, die een enorme borstkas onder haar linkerborst heeft. Delano heeft een massa ter grote van een voetbal op zijn rug, Carla laat vijf cysten verwijderen en Brenda heeft een knobbel vlakbij haar linkeroog.