Drama Queens
S3, A7: Aidan wil Carrie aan zijn ouders voorstellen. Miranda geniet van haar intieme momenten met Steve. Charlotte eist dat een getrouwde vriend haar voorstelt aan zijn vrijgezelle vriend. Samantha experimenteert met Viagra.