Sonny with a Chance Drie is te veel
S1, A6: Tawni kan niet geloven dat Sonny niet op Chads verjaardag komt, omdat ze andere plannen heeft. Sonny’s beste vriendin Lucy uit Wisconsin komt op bezoek en Sonny wil dingen met haar doen die ze altijd in Wisconsin deden. Ondertussen worden Nico en Grady moe van Murphy, de beveiligingsbeambte die altijd een stuk van hun pizza opeet.