Cromañón: The Night of the Fire Drie.
S1, A3: Malena heeft een emotionele en verontrustende ontmoeting waarbij ze haar oude rugzak opent. De voorwerpen doen haar denken aan de eerste van de drie Callejeros-concerten waar de spanning rond een verboden liefde weer wordt aangewakkerd. Ondertussen ontmoet Bichito Javier en de eerste tekenen van gevaar zijn te zien in Cromañón.