S1, A6: Een lichaam van een persoon zonder familie wordt naar het mortuarium gebracht. Aangezien de overledene veel spijt lijkt te hebben, wacht de begrafenisondernemer drie dagen uit respect. Intussen, met slechts drie dagen te gaan, probeert de overledene wanhopig een dierbare te beschermen.