M*A*S*H Drukpunten
S10, A16: Kolonel Potter heeft het vertrouwen in zijn chirurgische bekwaamheid verloren, dus belt hij Sidney Freedman. Charles heeft eindelijk genoeg van de manier waarop Hawkeye en BJ het kamp zo rommelig maken.